Skummelt lav rente
Er du utsatt for forbannelsen som gjør at du må forhandle om bedre rente? I Himla blir du kurert. Vi tar opp jakten på Norges billigste boliglånsrente, slik at du kan gravlegge rentejakten.
Slimete regler
For at du skal kunne få vår beste boliglånsrente, har vi noen få, slimete regler for våre kunder. Samtidig har vi digitalisert administrative oppgaver. Alle som får innvilget lån, får den samme lave renten, men må til gjengjeld stille med 25% egenkapital.
Den forfulgte renten
Er du frigjort fra den giftige rentejakten, kan du lene deg tilbake og nyte godstolen. Vi sørger for at du betaler minst mulig for boliglånet ditt. Du kan selv følge vår plassering i sanntid på rentepallen i mobilbanken, eller på hjemmesiden vår. Skulle vi bli forhekset og rykke ned, kan vi handle kjapt.
Skrekkelig rask justering av renten
Renteendringer er i utgangspunktet en lang heksekunst, men i Himla har vi automatisert prosessen. Det betyr at du får nytten av lavere rente så raskt som mulig. Med en enkel prosess blir vi mer fleksible og kan fokusere på andre viktige oppgaver som gir merverdi for kunden.
Unngå å famle i mørket
Med intuitive- og brukervennlige digitale løsninger, slipper du å gå ut i mørket og treffe på skumle vesener. Du kan enkelt søke boliglån, forbrukslån, finansieringsbevis og kredittkort gjennom nett- og mobilbank. Skulle du likevel bli hjemsøkt, så har Himla et kompetent rådgivningsteam som er klar til å hjelpe via chat, mail eller telefon ved behov.
Fått en skrekkoppelvelse?
Himla Banktjenester er heldigital. Det vil si at det ikke er en filial du kan besøke. Litt fordi vi vet at du vil fikse ting selv, men mest fordi vi vil gjøre tjenesten billigst mulig for deg.
Får du likevel en skrekkopplevelse i mobil- og nettbanken, har vi et kundesenter som du kan kontakte i åpningstidene: mandag - fredag 08:00 - 16:00. Ring kundesenteret vårt på 983 00 000 og tast én for Himla Banktjenester, eller tast tre for et limerick hvis du blir ekstra redd.